מאתגר לשיתוף פעולה מלא עם בית הספר
תכנית ליווי מול המערכת הבית ספרית
מרגיש שהילד שלך שקוף בכיתה? חושבת שהילדה מתפספסת בשיעורים? חוששים שמתפתח חרם חברתי? יש קושי בקבלת גבולות ונמאס לך לקבל טלפון מהמורה באמצע היום?
מחוויה של אתגרים שלא נגמרים, כעס, חוסר אונים, אין על מי לסמוך ו"אף אחד לא רואה באמת את הילד/ה שלי", לשיתוף פעולה אפקטיבי עם צוות בית הספר.
נלמד ליצור שיתוף פעולה שירתום את צוות בית הספר בסיוע המשאבים העומדים לרשותו, ליצירת העצמה רגשית, חברתית ולימודית אצל ילדיכם.ן.
מה תקבלו בתהליך?
- תהליך מותאם אישית לאתגרים ולצרכים שלכם
- אבחון מעמיק ובניית תוכנית פעולה
- מפגשי הדרכת הורים פרטנית בשיטת אדלר
- אפשרות לעד 2 מפגשים בבית הספר, עם הצוות החינוכי
- ליווי אישי בווצאפ
*מפגש בבית הספר יחשב כמפגש כפול
מה תקבלו בתהליך?
תהליך מותאם אישית לאתגרים ולצרכים שלכם
אבחון מעמיק ובניית תוכנית פעולה
מפגשי הדרכת הורים פרטנית בשיטת אדלר
אפשרות לעד 2 מפגשים בבית הספר, עם הצוות החינוכי
ליווי אישי בווצאפ
*מפגש בבית הספר יחשב כמפגש כפול
למי התהליך מתאים?
- להורים שאיבדו אמון במערכת החינוך ורוצים כלים להתנהלות נכונה ואפקטיבית עם המערכת.
- להורים שילדיהם לא אוהבים ללכת לבית הספר וחווים אתגרים לימודיים, חברתיים ו/או רגשיים.
- להורים שרוצים ליצור עם בית הספר שיתוף פעולה כדי שיושקעו זמן וכוח אדם מקצועי לקידום ילדיהם.
המומחיות והייחודיות בתהליך
10 שנות ניהול בית ספר ו25 שנות עבודה עם מערכת החינוך ובתוכה, הביאו אותי להכיר לעומק את אתגרי מערכת החינוך, את התרבות הארגונית שלה, את חוזקותיה וחולשותיה. אני יודע לתרגם את הניסיון והידע שלי, לכלים ופעולות, שיסייעו לכם ולכן לצאת מתחושת חוסר האונים מול המערכת ולרתום את צוות בית הספר להשקיע תשומת לב, זמן ומשאבי כוח אדם מקצועיים בילד.ה שלכם.ן להעצמה ותמיכה לימודית, חברתית ורגשית.
מאתגר לשיתוף פעולה מלא עם בית הספר - שלבי תהליך ליווי לדוגמה
תהליך עמוק ומקיף שיארך 6 חודשים במהלכו נטפל בכל האתגרים הקיימים ונבנה תשתיות חזקות לעתיד
- היכרות עם האתגרים, הבנה של כל אתגר ואיך להתמודד איתו נכון ומדויק.
- בניית תוכנית מקיפה להשגת המטרות הרצויות בתוך בית הספר לילדכם.ן.
4 מפגשי הדרכת הורים בשיטת אדלר, להבנת האתגרים במערכת החינוך, השפעת הבית על ההתמודדות עם האתגרים והשפעת האתגרים בבית הספר על הבית.
הנחיית ההורים לדרך פעולה אפקטיבית מול בית הספר, כולל הדרכה על הזכויות המגיעות ועל הדרכים לממשן. (יתכן מפגש אחד בשיתוף הילד.ה).
שתי פגישות בבית הספר, עם ההורים ועם צוות בית הספר הרלוונטי.
- הראשונה - לבניית תוכנית פעולה לקידום הילד.ה בכל מישור נדרש.
- מפגש מסכם עם צוות בית הספר לבקרת איכות - שיפור ודיוק תהליכים ולמידה מהצלחות.
על רוני זיו
- ב25 השנים האחרונות, אני חי את מערכות החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית. כמורה, איש חינוך והדרכה, מלווה ומנחה הורים וכמנהל בית ספר במשך עשור.
- יש לי תואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך מאוניברסיטת תל אביב, תואר ראשון בכלכלה חקלאית מהאוניברסיטה העברית, אני בוגר הסבת אקדמאים להוראת המדעים מיסודי ועד תיכון, בוגר תכנית העמיתים של בית ספר מנדל למנהיגות חינוכית ומדריך ומלווה הורים פרטני מוסמך (בשיטת אדלר), מהמרכז האקדמי רופין.
- ליוויתי והדרכתי עשרות זוגות הורים ומשפחות ליצירת פריצות דרך משמעותיות בחייהם.
- אני מכיר לעומק את הבירוקרטיה במערכת החינוך ואת התרבות הארגונית שלה ויודע לכוון את ההורים ליצירת שיתוף פעולה אפקטיבי עם צוות בית הספר, תוך תיעול משאבים לטובת ילדיכם.ן.
- המומחיות שלי – מיקוד, דיוק ופיצוח נקודות ההתערבות הנדרשות – בבית, בבית הספר, בחיי החברה של הילדים, בקהילה הסובבת ובכולן במקביל. המטרה: לכוון את ההורים להתנהל באופן שיוביל לתוצאות מהירות ומדויקות בחיי הילדים, ההורים והמשפחה.
- משנת 2013 אני אבא של נעם.